Aku Mencari Penulis Buku

Assalamualaikum..

Berita baik kepada semua penulis2. Saya memerlukan penulis2 berbakat (samada yang mempunyai manuskrip @ tiada) untuk menghantar manuskrip mereka kepada saya (sebelum itu kami akan membuat penilaian). Jika sesuai manuskrip tersebut akan dijadikan buku untuk diterbitkan dan di pasarkan diseluruh malaysia.

Syarikat kami adalah:

MUST READ SDN BHD
35 JALAN WANGSA SETIA 3
WANGSA MELAWATI
53300 KUALA LUMPUR
TEL : 03-4142 0611
FAX : 03-4142 0612
Email : mustread_sb@yahoo.com

Jika ingin melihat buku2 yang telah diterbitkan klik sini ..Buku2 MustRead..

Pakej yang menarik di tawarkan jika karya anda terpilih untuk diterbitkan oleh syarikat kami.

CEPAT JANGAN LEPASKAN PELUANG INI....

4 comments

  1. Anonymous  

    20/11/08 22:48

    Salam,

    Boleh saya tahu subjek dan topik sebagaimana yang dicari oleh Must Read?

    -IS

  2. kaharhamid  

    24/11/08 07:50

    salam saudara IS,

    buat masa nie Must Read memerlukan penulis2 dari genre berbentuk:
    1. Motivasi
    2. Buku2 Agama
    3. Novel
    4. Buku Novel emaja/ Kanak2 (akan Datang)

    Walaubagaimana pun jika saudara mempunyai manuskrip yang tiada di dalam senarai di atas boleh berhubung dengan saya

    tel : 03-4142 0611
    hp : 019-7547476
    email : mustread_sb@yahoo.com

    terima kasih

  3. Apa Kau Nak  

    25/11/08 22:48

    Salam, terima kasih En Kahar.

    Saya berminat tetapi kategori siri kanak-kanak/remaja. Insyallah kalau dah siap manuskrip boleh saya berhubung.

    -Intan Suzana

  4. aeinmaya  

    4/9/12 21:25

    Saya ingin menghantar manuskrip novel..bagaimana caranya?



Recent Entries

Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates