Bertemu Orang Kuat Aman Palestin

Hari nie aku bertemu dengan orang kuat dari Pertubuhan NGO Aman Palestin Berhad. Pn Hjh Hashimah Salleh (salah seorang Ahli Lembaga Pengarah). Aku berjumpa dirumahnya kerana menghantar buku terbitan kami 'Baitul Maqdis-Kesucian yang di Pertahankan' yang dibelinya sebanyak 100 naskah.

Layanan kak Hasimah sungguh baik terhadap kami, (aku dan partner). Perjumpaan hampir 2 jam tak terasa oleh kami walaupun pada asalnya tujuan kami ke sana hanyalah untuk menghantar buku pesanannya.

Banyak kisah2 pengalaman Kak Shimah yang diceritakan kepada kami sepanjang terlibat secara langsung dengan pertubuhan Aman palestin ini. (sekarang tak sempat nak cerita)
Tapi aku berdoa, agar kami dapat menerbitkan buku mengenai kisah kak shima dalam usahanya membantu saudara seagama islam kita di Palestin. InsyaAllah.

Aku juga berdoa agar hasrat ,segala usaha Kak Shima dan semua ahli Aman Palestin akan diberkati oleh-Nya. Aminn.

# Sesiapa yang berminat untuk membantu Rakyat palestin bolehlah menyalurkan bantuan wang ringgit anda ke dalam akaun berikut:
1. Aman palestin Berhad
12029010047880 ( Bank islam malaysia Berhad)

2. 562263010787 (maybank malaysia Berhad)

dari penjelasan yang diberikan oleh kak Shima, bantuan wang ringgit ini akan di salurkan terus kepada Pertubuhan Hamas dan bukannya Kerajaan Al-fatah pimpinan Mahmod Abas.

0 comments



Recent Entries

Recommended Money Makers

  • Chitika eMiniMalls
  • WidgetBucks
  • Text Link Ads
  • AuctionAds
  • Amazon Associates